Voorwaarden
 
 
Annulatie
 
• Bij annulatie < 5 uur voor uitvoeren van de rit, rekenen wij U de helft van de totale ritprijs aan.
 • Bij annulatie < 2 uur voor uitvoeren van de rit, rekenen wij U de volledige ritprijs aan.
 
 
Zaventem
 
• Bij het landen in Zaventem kan U de chauffeur vinden aan de java coffee Shop met een bordje met uw naam op of de chauffeur  zal eerst de klant opbellen en dan pas naar de Java komen.
 • Wij vragen U ons te verwittigen  indien er een vertraging is groter dan 45min.
 
 
Charleroi
 
• Bij het landen te Charleroi kan U de chauffeur vinden buiten naast FRITPAPA Shop en taxi wagens, met een bordje met uw naam op of de chauffeur  zal eerst de klant opbellen en dan pas afspraakplaats bespreken
• We vragen U ons te verwittigen indien er enige vertraging is
 
 
Algemeen
 
• Wij vragen U steeds iets te laten weten bij het missen van uw vlucht(bv. bij een overstap) en vluchtverandering (vluchtnummer, vluchturen,…) Als de klant het nalaat om ons te verwittigen wordt de volledige ritprijs aangerekend/gefactureerd. Alsook kunnen wij U niet garanderen dat er een wagen/chauffeur beschikbaar is.
• Verwittigen kan alleen telefonisch op +32484900740
• Indien problemen met de bagage bij aankomst of andere problemen, gelieve telefonisch contact met ons op te nemen.
• Indien U ons foutieve gegevens bezorgt (bv Gsm-nummer, Vertrekdatum in buitenland opgeven i.p.v. aankomstdatum), zullen wij U de rit dubbel aanrekenen.
 • Indien uw vlucht vertraging heeft zullen wij steeds voorrang geven aan onze klanten die op reis vertrekken. Doch zullen wij al het mogelijke doen tijdig een chauffeur op de luchthaven te krijgen.
• Indien uw vlucht te vroeg geland is, kan het zijn dat U even op de luchthaven moet wachten aangezien de voorziene chauffeur misschien nog met klanten op weg is naar de luchthaven. De chauffeur dan max. 30min na de opgegeven landingstijd op de luchthaven aanwezig zijn. Ook hier zullen wij al het mogelijke doen tijdig een chauffeur op de luchthaven te brengen.
• Bij niet betaling van een factuur na 20 dagen zal alles overgemaakt worden aan onze advocaten. De daaruit voortvloeiende kosten zijn volledig ten laste van de klant. Eventueel nog geplande transfers zullen dan ook zonder voorafgaande verwittiging verwijderd worden.
 
Betalingsmogelijkheden
 
• Particulieren betalen steeds contant aan de chauffeur. (per rit) Indien gewenst kan U een betalingsbewijs van de chauffeur krijgen
• Indien u wenst te betalen met bankcontact of een kredietkaart, gelieve dit dan te selecteren bij bestellingen, omdat niet elke wagen dezes opties standaard aan boord heeft.
 
 
Bedrijven
 
• Bedrijven hebben de mogelijkheid via factuur te betalen. Dit dient wel op voorhand vermeld te worden samen met de facturatiegegevens.
• Indien gewenst kan er contant betaald worden aan de chauffeur en bezorgen wij U het factuur na het uitvoeren van de ritten.
 
Algemeen
 
• Bij het niet betalen van het factuur 10 dagen na factuurdatum rekenen wij een toeslag van 15% aan
 
 
 
 Bestellen
 
• Bij een bestelling binnen de 4 uur rekenen wij een toeslag aan van 7 euro op de normale ritprijs.
• Bij een bestelling binnen de 2 uur reken wij een toeslag aan van 15  euro op de normale ritprijs.
•Indien U extra veel bagage meeneemt (meer dan 1 koffer + 1 handbagage per persoon), gelieve dit te vermelden bij de reservatie. Anders de chauffeur niet verplicht de rit uit te voeren. De chauffeur kan de rit weigeren. Zo komen we niet voor verrassingen te staan tijdens het ophalen en geraken we zonder enige problemen op de luchthaven.
 
 
Bevuilen/Beschadigen
 
• Bij het bevuilen van de wagen, in welke zin dan ook, zal er U een kost van 100  euro aangerekend worden om de wagen voor de volgende klanten weer netjes in orde te brengen. Deze kost dient onmiddellijk aan de chauffeur betaald te worden. Eventuele reinigingskosten van een gespecialiseerde firma kunnen we U ook aanrekenen. Alsook de kosten dat het voertuig tijdelijk niet beschikbaar zou zijn
• Bij het beschadigen van de wagen, in welke zin dan ook, zal er U een kost van  100 euro aangerekend worden. Deze kost dient onmiddellijk aan de chauffeur betaald te worden. Eventuele reparatiekosten worden U achteraf via factuur verstuurd. Alsook de kosten dat het voertuig tijdelijk niet beschikbaar zou zijn.
 
 
Dieren •
 
Gelieve steeds bij uw reservatie te vermelden als er een dier vervoerd moet worden. We verwachten dan ook dat het dier in een bench zit zodat het in de koffer vervoerd kan worden. Bij het niet vermelden bij uw reservatie kan de chauffeur het dier in de wagen weigeren.
 
 
Eten
 
• Het is niet toegestaan te eten in de taxi.
 
 
Gordel
 
• De reiziger is verplicht bij het instappen van de wagen zijn gordel onmiddellijk om te doen. Een opgelegde boete die voortvloeit uit het zich niet houden aan deze verplichting wordt op de reiziger verhaald.
 
 
 
Kinderstoelen
 
Kinderstoelen kunnen  voor 3 euro voorzien worden .  Indien gewenst, gelieve dit duidelijk te vermelden bij uw reservatie, alsook de leeftijd van uw kind(eren).
 
 
Tussenstops/Extra personen
 
• Indien er een tussenstop gemaakt dient te worden, gelieve dit bij uw bestelling duidelijk te vermelden. Niet vermelde tussenstops op de chauffeur hun planning, zullen ook niet aangedaan worden. Voor een extra stop wordt minimun 10 euro  aangerekend.
• Indien er extra personen meegaan die niet opgegeven zijn bij de bestelling zal er per extra persoon de 25 euro aangerekend worden
 
Vertragingen
 
• Airport Transfer  kan in geen enkel geval aansprakelijk worden gesteld voor enige schade veroorzaakt door ons of door overmacht. Doch zal Airport Transfer al het nodige doen om dit te voorkomen.
Airport Transfer kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen, veranderingen of annuleringen van de service door overmacht of door andere omstandigheden die niet te voorzien zijn. Doch zullen wij alles doen om dit te voorkomen.
 
Wachttijd
 
• Wij rekenen  U 5 euro extra  van de totale ritprijs aan bij het afhalen vanuit luchthaven. ( parking kosten) 
Er wordt een wachtgeld aangerekend van 7 euro begonnen kwartier indien de taxi langer dan 10min dient te wachten bij ophaling aan huis of op een andere plaats.

• Bij ophaling op de luchthaven is een wachttijd van 45min na landing in de prijs inbegrepen, na 45min. zal de chauffeur een wachtgeld van  7 euro per begonnen kwartier aanrekenen.

Share some stars