[fullwidth background_color=”” background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding_top=”20″ padding_bottom=”20″ padding_left=”0″ padding_right=”0″ hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”center center” border_position=”all” border_size=”5px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”20px” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””]

§  Volgens ons boeking formulier kan u de prijs zelf berekenen   

§ Bij online boeking vragen wij u vriendelijk uw vlucht – en gsm nummer en bagage ( geen handbagage) te vermelden

§ De chauffeur moet zijn/haar wagen in de parking plaatsen en daarvoor vragen wij 5 euro extra aan onze klanten.

§ Indien u graag een factuur had ontvangen, gelieve ons op voorhand per e-mail te contacteren 

[/one_full][/fullwidth][fullwidth background_color=”” background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”dashed” padding_top=”” padding_bottom=”0″ padding_left=”0″ padding_right=”20″ hundred_percent=”yes” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”center center” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”5″ margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””]

[/one_full][/fullwidth]

[highlight color=”#81d742″] Airport Taxi info  online bestellen.[/highlight]

[accordian divider_line=”” class=”” id=””][toggle title=”Naam” open=”no”]Wij vragen u vriendelijk om de juiste naam te geven in onze “online bestellen formulier”. Wij hebben uw naam nodig om naar onze chauffeur te sturen wie in de aankomsthal van de luchthaven moet komen halen. Zodat onze chauffeur de juiste persoon oppikt. [/toggle][/accordian][accordian divider_line=”” class=”” id=””][toggle title=”Telefoon” open=”no”] Wij vragen u vriendelijk om het juiste telefoonnummer te geven in onze “online bestellen formulier”. Voor de buitenlandse nummers gelieve de landcode niet vergeten om in te geven. Alle klanten met Belgische nummers krijgen de bevestigin op één dag op voorhand met het telefoonnummer van de chauffeur, zodar u de chauffeur zal kunnen contacteren als er iets voorvalt. Meestal wij nemen geen telefonisch contact met onze klanten, wij hebbe uw telefoonnummer nodig in noodgeval. De klanten met buitenlandse nummers krijgen gegevens van de chauffeur via mail.[/toggle][/accordian][accordian divider_line=”” class=”” id=””][toggle title=”E-mail” open=”no”] In het geval als u verkeerde mailadres doorgeeft, in dit geval krijgt u geen automatische bevestiging van uw boeking. [/toggle][/accordian][accordian divider_line=”” class=”” id=””][toggle title=”Vluchtnummer” open=”no”] Vluchtnummer is optioneel. Wij hebben uw vluchtnummer nodig voor aankomst vluchten zodat wij uw vluchtstatus kunnen checken. U hoeft ons niet contacteren in het geval als u vlucht laat of vroeg aankomt. Want wij zijn meestal op de hoogte.

Vluchten van Brussels National Airport                                                    Vluchten van Charleroi Airport

[/toggle][/accordian][accordian divider_line=”” class=”” id=””][toggle title=”Datum van ophaling” open=”no”]Wij vragen u vriendelijk om het juiste datum in te geven.[/toggle][/accordian][accordian divider_line=”” class=”” id=””][toggle title=”Tijdstip” open=”no”] Wij vragen u vriendelijk om de tijd van uw aankomst in te geven. In het geval als u op belaapde uur wenst opgehaald worden, gelieve bij Extra informatie te noteren. Wanneer wij het juiste vluchtnummer en de tijd van aankomst hebben, dan kunnen wij u vlucht vinden en uw vluchtstatus zien via internet. Onze chauffeur beschikken met een applicatie om uw vluchtstatus te controleren. Sommige vluchten komen vroeg en sommige later.[/toggle][/accordian][accordian divider_line=”” class=”” id=””][toggle title=”From/To” open=”no”] Gelieve het juiste adres in te geven. In het geval als uw plaats moeilijk bereikbaar is of als u wenst ergens anders te opgehaald worden, gelieve bij Extra informatie in te geven. Als wij u naar de luchthaven brengen of van de luchthaven naar huis moeten brengen, gelieve gewoon de naam van de luchthaven in te geven.[/toggle][/accordian][accordian divider_line=”” class=”” id=””][toggle title=”Passengers” open=”no”]Gelieve het juiste aantal van personen in te geven. In het geval als een kinderstoel wenst, gelieve bij Extra informatie te melden. Aub, vergeet niet de leeftijd van het kind in te geven. Zodat wij het juiste kinderstoel kunnen meenemen. De kinderstoel is gratis.[/toggle][/accordian][accordian divider_line=”” class=”” id=””][toggle title=”Luggage” open=”no”]Gelieve het juiste aantal van koffers in te geven. In het geval als u een speciale bagage hebt, bijvoorbeeld een skiboard of andere voorwerpen die lang zijn, gelieve bij extra informatie te melden.[/toggle][/accordian][accordian divider_line=”” class=”” id=””][toggle title=”Extra informatie” open=”no”]

Hier kan u uw extra informatie ingeven:

1. Kinderen: De leeftijd van het kind, zodat wij het juiste kinderstoel kunnen brengen.
2. De klant heeft bepaalde moeilijkheden, bijvoorbeeld: stappen, spreken enzovoort.
3. De klant heeft een assitentie nodig bij de check in.
5. etc….

[/toggle][/accordian][separator style_type=”single” top_margin=”40″ bottom_margin=”40″ sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”” class=”” id=””]
Record not found